چیلی داگ (رژیمی)

۱۳-شهريور-۱۳۹۱, ۰۱:۵۵ صبح
ارسال: #1
 
Rainbow چیلی داگ (رژیمی)
چیلی داگ (رژیمی)

[تصویر: چیلی داگ (رژیمی)]


اگر خواهان یک غذای رژیمی و سالم هستید این چیلی داگ را امتحان کنید ،باور کردنی نیست که این چیلی داگ بسیار کم چربی است…


وعده : ۸ عدد ساندویچ چیلی داگ برای ۸ نفر

زمان فراهم کردن مقدمات : ۱۵ دقیقه

زمان گریل کردن: ۵ دقیقه

مواد لازم

لوبیا قرمز خیسانده شده : ۵۰۰ گرم
سس گوجه کم نمک : ۲۲۰ گرم
شکر : ۲ قاشق چایخوری
پودر فلفل قرمز تند : ۱ قاشق چایخوری
زیره : نصف قاشق چایخوری
پونه : نصف قاشق چایخوری
هات داگ بدون چربی : ۸ عدد
نان باگت : ۸ عدد
پنیر رنده شده مکزیکی بدون چربی : نصف فنجان
پیاز پوست کنده و قطعه شده : ۱ عدد


طرز تهیه:

۱در یک ماهیتابه متوسط لوبیا و سس گوجه ، شکر و پودر فلفل و پونه و زیره را مخلوط کرده به مدت ۵ دقیقه روی حرارت متوسط قرار دهید

۲ مقداری روغن را روی ماهیتابه نچسب اسپری کنید و هات داگ را ۵ دقیقه گریل کنید

۳ برای سرو کردن هات داگها را در داخل نانها قرار دهید و یک قاشق از سس و چند قطعه پیاز و یک قاشق پنیر روی هر یک بریزید.
نقل قول
 سپاس شده توسط sara joon ، shaparak_7777 ، suniyarad ، کیجا ، eli5530 ، 3lena ، عسل بانووو
ارسال پاسخ

تمامی اظهار نظرهای کاربران صرفا نظرات شخصی آنان بوده و تمامی مسئولیت متوجه اظهار کننده نظر می باشد.




ارسال پاسخ صفحه قبل صفحه بعد ثبت نام