• مرضیه محمدی
  • لی لی رضایی

ورزش در خانه

۱۶-آذر-۱۳۹۵, ۱۲:۵۸ عصر
ارسال: #1
ورزش در خانه
به درخواست کاربر Royaiy
حرکات ورزشی که میشه در خانه انجام داد و تاثیراتشون، بچه های عزیز لطفا اگر عکسی میزارید با سان سو ر کامل چهره و بدن باشه Heart
نقل قول
 سپاس شده توسط مانازرین ، Royaiy ، dream high 66 ، نورا بانو ، رهگذر@
۱۶-آذر-۱۳۹۵, ۰۳:۱۵ عصر
ارسال: #2
RE: ورزش در خانه
با تشکر از مدیرای محترم
امیدوارم تاپیک مفیدی باشه
تو خیلی از تاپیکا خانوما از اضافه وزن،کمبود وزن و یا روحیه ی ضعیف گلایه میکنن.وقتی هم توصیه به ورزش میشن میگن نمیتونن به دلایلی مثل بچه و دور بودن باشگاه و... ورزش کنن.
امیدوارم با مطالب مفید این تاپیک بهانه ی به جا و بی جامونو کنار بزاریم و با صرف زمان کم به اندام دلخواه و روحیه ی بهتر برسیم.

متاسفانه من الان دسترسی به اپلود سنتر ندارم که عکسایی که تهیه کردمو اینجا بزارم.
اما برای شروع چنتا نکته رو یاداور میشم.

برای رسیدن به هدفتون عزمتونو جزم کنید.با یه روز دو روز به هدف نمیشه رسید.

اگه تا حالا ورزش نکردید یا بدنتون اماده نیست چند روز اولو فقط به حرکات کششی اختصاص بدید.

برنامتونو اروم اروم وسیع کنید.
اول هر برنامه ی ورزشیتونو با حرکات کششی و درجا زدن شروع کنید یکم بدنتونو گرم کنید.

بعد تمرکز کنید رو اندام های بزرگتر.مثلا بین بازو و باسن بهتره اول تمرینات باسن رو انجام بدید چون هنوز خسته نشدید و بهتر میتونید ورزش های سنگین ترو انجام بدید.

بین ورزشتون مدام نفس های عمیق بکشید و اب بخورید مخصوصا اگه میخواید چاق شید.

شما به دو صورت میتوتید برای خودتون برنامه بریزید.اول اینکه هر روز تمام عصلاتتونو ورزش بدید یعنی هر روز هم ورزش های بازو هم سینه هم باسن هم ساق پا رو انجام بدید.دوم اینکه یه روزو اختصاص بدید به ورزش های سینه یه روز ورزش های عضلات پا و یه روزم دستها.
ورزش های شکمی و درجا زدن و کششی و گرم و سرد کردن تو هر دو روش هر روز باید انجام بشه.
بهتره ورزش های شکم و پهلو اخر انجام بشه.
برای تهیه ی برنامه میتونید از یه مربی هم کمک بگیرید.

اگه میخواید اندامی رو حجیم کنید ورزش هاشو سنگین و با تمرکز انجام بدید.تعداد کمتر ولی سنگین تر.
اگه میخواید اندامی رو لاغر کنید ورزش هاشو سریع و با وزنه ی سبک تر انجام بدید.تعداد بیشتر و سبک تر

یادتون باشه انعطاف داشتن اندام به اندازه ی خوش اندام بودن مهمه.پس ورزش های کششی رو دست کم نگیرید.

خلاق باشید.
ببینید تو چه موقعیت هایی در طول روز و در حین انجام چه کارهایی میتونید چه ورزش هایی رو انجام بدید که از وقتتون نهایت استفاده رو ببرید.
مثلا یکی از ورزش های معروف و موثر ساق پا رو میشه موقع ظرف شستن هم انجام داد.

ببینید با توجه به شغلتون چه اندام هاییتون در حال فرسایش و دفرمه شدنه و ورزش های مناسب اونارو تو صدر لیستتون بذارید.

بیشتر از عددی که روی ترازو میبینید نگاهتون به اینه باشه.بعضیا با چهل کیلو وزن اندامشون دفرمه و شله و حتی شکم دارن.
وقتی کسی شمارو میبینه اندام شمارو میبینه نه عدد وزنتونو.

برای خودتون ورزش کنید برای کمک بیشتر به بدنتون.پس هیچ وقت و هیچ جا حتی در خلوت اندامتونو تحقیر نکنید.

پیش به سوی یه شروع جدید تصویر: images/smilies/cool.gif
نقل قول
 سپاس شده توسط عاشق مادرم ، مانازرین ، violet99 ، خُرســند ، mehrasa20001 ، رهگذر@ ، niloofar_s
۲۰-آذر-۱۳۹۵, ۱۱:۲۴ صبح
ارسال: #3
RE: ورزش در خانه
عزیزم لطفا میشه بگی از چه وسایلی میشه برای ورزش تو خونه استفاده کرد؟ از این کشهای ورزش خوبه؟

تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوره اول و دوم/ کنکور
اللهم صل علی محمد و آل محمد
نقل قول
 سپاس شده توسط Royaiy
  • گروه ژ
  • تشریفات وندا
۲۰-آذر-۱۳۹۵, ۰۴:۵۱ عصر
ارسال: #4
RE: ورزش در خانه
(۲۰-آذر-۱۳۹۵ ۱۱:۲۴ صبح)مانازرین نوشته است:  عزیزم لطفا میشه بگی از چه وسایلی میشه برای ورزش تو خونه استفاده کرد؟ از این کشهای ورزش خوبه؟

عزیزم بیشتر ورزش های تو خونه رو میشه بدون وسیله ی خاصی انجام داد.
بازم بین وسایلا بیشترین وسیله ای که استفاده میشه دمبل هست،وزنه های یک کیلویی برای کسایی که میخوان لاغر شن و بیشتر برای کسایی که میخوان چاق شن.
اما اگه وزنه در اختیار نیست میتونید از چیزای مشابه استفاده کنید مثلا من خودم با یه کتاب سنگین یا بطری آب معدنی یا نوشابه ی پر یه سری از ورزش هارو انجام میدم.
کش ها هم تو یه سری از ورزش ها موثرن.
من پیشنهاد میکنم هرکسی اول ورزش های مفیدشو انتخاب کنه بعد دنبال وسایل لازم یا جایگزین براشون باشه.
اینجوری خیلی از وسایل ورزشی تو خونه ها خاک نمیخورن.Wink

پیش به سوی یه شروع جدید تصویر: images/smilies/cool.gif
نقل قول
۲۰-آذر-۱۳۹۵, ۰۵:۰۶ عصر
ارسال: #5
RE: ورزش در خانه
سایت دانلود برای حرکات اروبیک کسی سراغ داره؟بچم دیگه یاد گرفته چهاردست و پا بره و دیگه نمیتونم برم باشگاه

قوی باش و سر به زیر و سخت...
پیش بسوی موفقیت
هدفت یادت نره
نقل قول
۲۱-آذر-۱۳۹۵, ۰۷:۰۳ صبح
ارسال: #6
RE: ورزش در خانه
ممنون رویایی جون من بیشتر میخوام ورزش شکن و پهلو و ران انجام بدم برای لاغر شدن و سفت شدن. میشه راجع به این ها هم حرکات ورزشی رو توضیح بدی و اگه وسیله مناسبی داره معرفی کنی. ممنون دوستم

تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوره اول و دوم/ کنکور
اللهم صل علی محمد و آل محمد
نقل قول
 سپاس شده توسط Royaiy
۲۱-آذر-۱۳۹۵, ۰۸:۴۷ صبح (آخرین تغییر در این ارسال: ۲۱-آذر-۱۳۹۵ ۰۸:۴۹ صبح توسط سراب.)
ارسال: #7
   
RE: ورزش در خانه
[تصویر: ورزش در خانه ]

[تصویر: ورزش در خانه ]

[تصویر: ورزش در خانه ]

[تصویر: ورزش در خانه ]
[تصویر: ورزش در خانه ]
[تصویر: ورزش در خانه ]

تصویر: /images/smilies/new/3 (12).gif
نقل قول
 سپاس شده توسط Royaiy ، mehrasa20001 ، رهگذر@ ، مانازرین ، elahe***jooon
۲۲-آذر-۱۳۹۵, ۰۷:۰۱ عصر
ارسال: #8
RE: ورزش در خانه
(۲۱-آذر-۱۳۹۵ ۰۷:۰۳ صبح)مانازرین نوشته است:  ممنون رویایی جون من بیشتر میخوام ورزش شکن و پهلو و ران انجام بدم برای لاغر شدن و سفت شدن. میشه راجع به این ها هم حرکات ورزشی رو توضیح بدی و اگه وسیله مناسبی داره معرفی کنی. ممنون دوستم

اتفاقا خودمم دغدغم هست این ورزشها
یه سری ورزش هم دارم برای شکم و پهلو که متاسفانه الان آپلود سنترم داغونه نمیتونم بذارم.
دارم سعی میکنم درستش کنم تا تو اولین فرصت عکسامو بذارم.Wink
اما شکم و پهلو اتفاقا از اون ورزش هایی هستن که نیاز به وسیله ی خاصی ندارن نهایتا یه وزنه.
البته هستن ورزش هایی برای شکم و پهلو که دستگاه هم بخوان اما با ورزش های دیگه هم میشه به نتیجه رسید.Wink
من که ویدیوهای ورزش در خانه ی خارجی ها رو میبینم تقریبا بدون هیچ وسیله ای دارن ورزش میکنن و از امکانات اطرافشون مثلا صندلی و مبل یا پله برای یه سری ورزش ها استفاده میکنن.

پیش به سوی یه شروع جدید تصویر: images/smilies/cool.gif
نقل قول
 سپاس شده توسط مانازرین
۲۲-آذر-۱۳۹۵, ۰۷:۳۳ عصر
ارسال: #9
RE: ورزش در خانه
می بخشید شما اطلاع دارید سی دی برای ورزش پیلاتس هم هست؟ به نظرتون خوبه یا حتما باید برم باشگاه؟
نقل قول
 سپاس شده توسط Royaiy
۲۲-آذر-۱۳۹۵, ۰۷:۴۲ عصر
ارسال: #10
RE: ورزش در خانه
(۲۲-آذر-۱۳۹۵ ۰۷:۳۳ عصر)Ladyjooon نوشته است:  می بخشید شما اطلاع دارید سی دی برای ورزش پیلاتس هم هست؟ به نظرتون خوبه یا حتما باید برم باشگاه؟

عزیزم قطعا سی دی هم هست برای آموزشش.من سی دی های ورزش زومبارو دیدم اینم قطعا هست.
اما من ترجیح میدم برای اصولی تر جلو رفتن اگه شرایطش هست یه ماهی باشگاهو برم یه سری نکاتو بگیرم بعد شروع کنم تو خونه ورزش کنم.اما اگه شرایطش نباشه سی دی ها هم کفایت میکنه ولی حتما آروم آروم شروع کنید و خیلی دقت کنید و اگه دچار درد های خاصی حین تمرین شدین با یه مربی مشورت کنید.
من خودم چندماه بدنسازیو رفتم الان بهتر از یه کاملاااااااا مبتدی پیش میرم.Wink

پیش به سوی یه شروع جدید تصویر: images/smilies/cool.gif
نقل قول
 سپاس شده توسط Ladyjooon
ارسال پاسخ

تمامی اظهار نظرهای کاربران صرفا نظرات شخصی آنان بوده و تمامی مسئولیت متوجه اظهار کننده نظر می باشد.




ارسال پاسخ صفحه قبل صفحه بعد ثبت نام