غذاهای 100 کالری

۱۱-شهريور-۱۳۹۲, ۰۸:۵۵ عصر (آخرین تغییر در این ارسال: ۱۱-شهريور-۱۳۹۲ ۱۰:۱۷ عصر توسط suniyarad.)
ارسال: #21
RE: غذاهای 100 کالری
عاقا امشب من این غذای من درآوردی رو درستیدم با هرچیزی که یافت میشد! خیلی خوشمزه شده بوووووووووووووود.
مَواتِ لازم:
عدس نپخته نصف لیوان + گوجه یه کوچولو + ماکارونی یه مشت + رشته فرنگی 1/3 حلقه (خیلی کم) + برگ سیر 2 ق غ خ + فلفل دلمه ای 1/4 + 2 ق غ خ آبلیمو + 2 قاشق مربا خوری روغن زیتون + نمک و زردچوبه و رب
عدس رو گذاشتم با مقداری آب پخت بعد ماکارونی رو ریختم توش تا نرم شد یعنی بدون دم کردن. و بقیه مواد رو هم اضافه کردم.
[تصویر: غذاهای 100 کالری]
عدس 100 گرم 340 کالری + گوجه 20 + ماکارونی 70 + فلفل دلمه ای 10 + آبلیمو 10 + روغن زیتون 100 = 550
که من نصفشو خوردم سیر شدم.

2 فروردین بهترین شب زندگیه من بود! Lub
کاش میشد دوباره تکرارش کرد!
نقل قول
 سپاس شده توسط درسا ، عروس خوش قدم ، barfia ، معصومه ، m.vadi ، mahsa 66 ، GaMbAlOo ، کیتی ، *ساناز* ، یلداجون ، فرشته ی نجات ، ماهی قرمز ، عشق احسان ، *elay*
۱۳-شهريور-۱۳۹۲, ۰۶:۴۴ عصر (آخرین تغییر در این ارسال: ۱۴-شهريور-۱۳۹۲ ۰۱:۰۰ صبح توسط suniyarad.)
ارسال: #22
RE: غذاهای 100 کالری
عاقا چقد اکتیو شدم من!
شام امشب هم تقریبا مث قبلیه ولی خیلی خوشمزه تر از اون شد.Smiling
مواد لازم: عدس نصف لیوان + عدس قرمز(دال عدس) یه مشت + گوجه 1 عدد کوچک + سویا یه مشت + سیب زمینی یه کوچولو + ماکارونی 15 عدد(یه مشت) + برگ سیر یه کم + شوید یه کم + رشته فرنگی نصف مشت + فلفل دلمه ای 1/4 + پیاز 1 عدد + نمک و زردچوبه و فلفل سیاه و دارچین
فرقش با بالایی در پیاز و عدس قرمز و سویا و سیب زمینی و شوید و دارچینه
[تصویر: غذاهای 100 کالری]

2 فروردین بهترین شب زندگیه من بود! Lub
کاش میشد دوباره تکرارش کرد!
نقل قول
 سپاس شده توسط درسا ، mahsa 66 ، GaMbAlOo ، کیتی ، *ساناز* ، یلداجون ، معصومه ، neda+ali=nedali ، فرشته ی نجات ، ماهی قرمز ، عشق احسان ، *elay*
۱۳-شهريور-۱۳۹۲, ۰۹:۰۵ عصر (آخرین تغییر در این ارسال: ۱۳-شهريور-۱۳۹۲ ۰۹:۰۸ عصر توسط miss bride.)
ارسال: #23
 
RE: غذاهای 100 کالری
کشک بادمجان رژیمی
مواد لازم

بادمجان: ۴ عدد

پیاز: ۱ عدد

سیر: دو حبه

نعناع: ۱ ق غذاخوری

کشک: یک ق غذاخوری

ماست کم چرب: دو ق غذاخوری

نمک فلفل زردچوبه :به مقدار لازم

بادمجان کبابی کنید رو یک توری روی زغال یا گاز،پیاز ریز خرد کنید و سیر هم همینطور و همراه خیلی کم آب بذارید و در ظرف ببندید و وقتی آب تو ماهیتابه تمام شد شروع کنیدبه هم زدن پیازها و سیر تا نسوزه کمی که طلایی شد زردچوبه نمک فلفل و نعناع بریزید داخل ماهیتابه و وقتی که کامل پیاز و سیر با ادویه و سبزی مخلوط شد زیر ماهیتابه خاموش کنیدبادمجان کبابی پوستش بکنید و اگر تخم زیاد داره کمی تخم هاش هم بگیرید بعد اونو بکوبید با هر وسیله ی که شد بعد که خوب له شد بادمجان ها به مخلوط پیاز و کشک و ماست اضافه کنید بهتره نیم تا ۱ ساعت بذارید داخل یخچال تا حسابی جا بیافته میتونید کمی زعفران هم به کشک بادمجان اضافه کنید.
با خیال راحت این غذا ب بخورید،کالری کل اون به ۱۰۰ نمیرسه

ﺣﺴﻮﺩﻡ، ﺣﺘﯽ ﺁﺭﺯﻭِ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ!Lub
نقل قول
 سپاس شده توسط درسا ، suniyarad ، GaMbAlOo ، Nanas ، کیتی ، *ساناز* ، یلداجون ، parisa.5085 ، فرشته ی نجات ، ماهی قرمز ، رخند
  • بهرام بابایی
  • گروه ژ
۱۵-شهريور-۱۳۹۲, ۰۲:۰۷ صبح
ارسال: #24
 
RE: غذاهای 100 کالری
یه روز عصر وقتی خیلی گرسنه بودم این شام سبک رو درست کردم واقعا خوشمزه شده بود

املت سبزیجات
گوجه 1 عدد متوسط (من حدودا 10 -12 تا از این مینیاتوریا ریختم)
پیاز 1 عدد متوسط
فلفل دلمه خرد شده 1 مشت (خخخ)
قارچ 5 عدد متوسط
کدو 1 عدد متوسط
جعفری چند پر
سفیده تخم مرغ به میزان لازم (من 2 تا سفیده از قبل تو یخچال داشتم)
سیر 1 حبه
زنجبیل تازه رنده شده 1 قاشق غذا خوری

اول پیازها رو به همون روش که میدونید سبک میکنیم
سیر و زردچوبه رو اضافه میکنیم
بعد قارچ و فلفل دلمه رو میریزیم
درش رو میبندیم یه 6-7 دقیقه صبر میکنیم
بعد گوجه و کدو و نمک و فلفل و زنجبیل رو اضافه میکنیم
کمی آب (2-3 قاشق) میریزیم
باز در ظرف رو میبندیم تا سبزیجات آروم بپزه و نرم بشه این به سلیقه خودتون هست که نرم میخاین یا سفت
یه 20 دقیقه طول کشید تا کل آب سبزیجات تموم بشه

[تصویر: غذاهای 100 کالری]

بعد سفیده و جعفری رو اضافه میکنیم و میذاریم بپزه

[تصویر: غذاهای 100 کالری]

واسیه من کل این غذای خوشمزه 40 دقیقه طول کشید
عالییییییییییییییییییییییی بود Hehe!
پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید
کالری کلش هم شد 100 تا

[تصویر: غذاهای 100 کالری]

آرامش آن است که بدانیم:در هر گام دستهایمان در دست خداست. Heart
نقل قول
 سپاس شده توسط Nanas ، suniyarad ، GaMbAlOo ، ساچلی ، m.vadi ، مونا خانووم ، یلداجون ، superstar ، معصومه ، بتیس ، ماهی قرمز ، عشق احسان ، رخند ، *elay*
۱۵-شهريور-۱۳۹۲, ۱۱:۵۰ عصر
ارسال: #25
 
RE: غذاهای 100 کالری
ناهار امروز من باز ماهی تیلاپیا که به صورت خوراک سبزیجات در آمد و خورده شد خیلی خوشمزه بود
دستورش مثل پست 8 همین تاپیک هست
فقط این سری کرفس هم زدم و میتونم بگم عطر کرفس عالی ترش کرده بود

[تصویر: غذاهای 100 کالری]
[تصویر: غذاهای 100 کالری]

آرامش آن است که بدانیم:در هر گام دستهایمان در دست خداست. Heart
نقل قول
 سپاس شده توسط کیتی ، suniyarad ، mahsa 66 ، GaMbAlOo ، *ساناز* ، ساچلی ، m.vadi ، یلداجون ، مهتاب69 ، معصومه ، بتیس ، neda+ali=nedali ، p@rdiS ، رخند ، mahin24 ، *elay*
۱۷-شهريور-۱۳۹۲, ۰۸:۲۷ عصر
ارسال: #26
RE: غذاهای 100 کالری
درسا جون خوراک ماهی و سبزیجات عالی بود

فقط من چون خیلی رژیمی بودنش مهم نبود واسم سیب زمینی هم ریختم
نقل قول
 سپاس شده توسط درسا ، mahsa 66 ، *ساناز* ، مونا خانووم ، یلداجون
۱۸-شهريور-۱۳۹۲, ۰۸:۰۳ عصر
ارسال: #27
RE: غذاهای 100 کالری
سوپ رژِیمی چربی سوز



کرفس خرد شده 1 لیوان . گل کلم سفید خرد شده 2 لیوان . هویج 3 عدد

پیاز 3 عدد . فلفل دلمه ای 2 عدد . گوجه فرنگی درشت 5 عدد . آب 3 لیوان



طرز تهیه : 3 لیوان آب را داخل قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا به جوش بیاید.



گوجه فرنگی های پوست گرفته رنده شده و سبزیجات خرد شده را به اب در حال جوشیدن اضافه کنید ، مخلوط کنید سپس در قابلمه را بگذارید و حرارت را ملایم کنید.



به مدت 1 ساعت اجازه دهید سوپ آرام بجوشد و آماده شود( در این مدت چند بار سوپ را هم بزنید ) سپس نمک و فلفل را اندازه کنید و 15 دقیقه دیگر بگذارید سوپ جا بیفتد سپس در ظرف بکشید و میل کنید.

در خاطری که “تویی” دیگران فراموشند
بگذار در گوشت بگویم
“میخواهمت”
این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست...
نقل قول
 سپاس شده توسط درسا ، suniyarad ، joojeoordak ، GaMbAlOo ، یلداجون ، tarannome baran ، p@rdiS ، ماهی قرمز
۲۰-شهريور-۱۳۹۲, ۰۵:۲۵ صبح
ارسال: #28
 
RE: غذاهای 100 کالری
دیروز برای همسری میخواستم الویه بپزم اما خوب خودم نمیخوردم این شد که این غذای من در آوردی رو پختم انصافا عالی بود
خصوصا با ایده کاملیا که که دیدم رب انار به خوراک مرغش زده بود مزه اش فوق العاده شده بود Lub
پیشنهاد میدم امتحانش کنید حتما

خوراک مرغ و سبزیجات

مواد لازم
هویج 1 عدد کوچک
کرفس 2 شاخه
کدو 1 عدد
فلفل دلمه ای خرد شده 1 مشت
پیاز متوسط 1 عدد
مرغ به میزان لازم (من حدود 1 مشت مرغ پخته و ریش ریش شده استفاده کردم)
جعفری چند پر
رب انار 1 قاشق غ خ
نمک و فلفل و زردچوبه و زنجبیل تازه به میزان لازم

نکته :من چون مرغ و هویجم از قبل پخته بود آخر اضافه کردم شما اگر نپخته هست با پیاز باید اضافه کنید و بعد از 30 دقیقه که پخته شد بقیه سبزیجات رو کم کم اضافه کنید

طرز تهیه:
پیاز رو به روش درسایی Big Grin سبک میکنیم بهش زردچوبه میزنیم و بعد کرفس و فلفل دلمه رو اضافه میکنیم حدودا 1 لیوان آب مرغ بهش اضافه میکنیم (شما اگر مرغ نپخته دارید آب معمولی بریزید با مرغ که بپزه )
15 دقیقه بعد کدو و مرغ ریش شده و هویج پخته خرد شده و جعفری رو اضافه میکنیم همینطور نمک و فلفل و زنجبیل رو

[تصویر: غذاهای 100 کالری]

و میذاریم بپزه تقریبا 10 دقیقه قبل از آماده شدنش رب انار رو میزنیم و دیگه بعد از 10 دقیقه آماده است نوش جان

[تصویر: غذاهای 100 کالری]

من میخواستم ببرم دانشگاه واسیه ناهار دیگه ببخشید تزیین نداره Embarrased

[تصویر: غذاهای 100 کالری]

من واسیه این غذا 200 کالری در نظر گرفتم

آرامش آن است که بدانیم:در هر گام دستهایمان در دست خداست. Heart
نقل قول
 سپاس شده توسط پرینـاز ، ترنم ، ساناز21 ، ساچلی ، m.vadi ، mahsa 66 ، mona*m ، روشانا ، madely ، GaMbAlOo ، مونا خانووم ، یلداجون ، هری پاتر ، superstar ، معصومه ، بتیس ، neda+ali=nedali ، فرشته ی نجات ، p@rdiS ، نسیم خانوم ، ماهی قرمز ، رخند ، *elay*
۲۳-شهريور-۱۳۹۲, ۰۴:۵۷ عصر (آخرین تغییر در این ارسال: ۲۴-شهريور-۱۳۹۲ ۰۹:۵۳ صبح توسط m.vadi.)
ارسال: #29
RE: غذاهای 100 کالری
غذای رژیمی با حبوبات
پیاز رژیمی
لوبیا چشم بلبلی نصف لیوان تا 1 لیوان
هویج 2 عدد
گوجه فرنگی 2 عدد
میتونید زیاد یا کمم کنید
جعفری چند برگ
نعنا خشک مقداری
ادویه جات

ابتدا لوبیا را آماده میکنیم از قبل میزاریم میپزه ....
بعد پیاز رژیمی رو آماده میکنیم ادویه مورد نظرو میزنیم
هویج هارو اضافه میکنیم سپس گوجه ها را اضافه میکنیم
و در آخر هم لوبیای پخته شده را اضافه میکنیم و در آخر آب و جعفری و نعنارو هم اضافه میکنیم
غذامون به همین راحتی آماده میشه

واقعا راحت و خوشمزس مخصوصا عطری که داره
[تصویر: غذاهای 100 کالری]

میشه با دلای پاکتون واسه حل مشگلم صلوات بفرستید :
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
------------------------------------------------------------------------------------
دوره اول رژیم:4 تیرماه تا 4 شهریور
شروع مجدد:20 شهریور
وزن اولیه: 55 وزن مجدد: 52 هدف فعلی تا مهر : 50 هدف نهایی::48 Big Grin
نقل قول
 سپاس شده توسط mahsa 66 ، درسا ، GaMbAlOo ، معصومه ، فرشته ی نجات ، p@rdiS ، ماهی قرمز ، رخند ، *elay*
۲۴-شهريور-۱۳۹۲, ۰۹:۵۲ صبح (آخرین تغییر در این ارسال: ۲۴-شهريور-۱۳۹۲ ۰۹:۵۳ صبح توسط m.vadi.)
ارسال: #30
RE: غذاهای 100 کالری
غذا با کدو Big Grin

کدو 2 تا 3 عدد متوسط
سیب زمینی 1 عدد کوچک
نخود فرنگی به مقدار لازم
هویج 2 عدد
گوجه 2 عدد
جعفری چند برگ
نعنا به مقدار لازم

ابتدا پیاز رو آماده میکنیم ادویه مورد نظر سامل زردچوبه و فلفل را میزنیم.
سپس به ترتیب مواد رو اضافه میکنیم
هویج+سیب زمینی+گوجه+کدو+نخود فرنگی رو اضافه میکنیم و جعفری و نعنا را هم در آخر اضافه کرده و آب میریزیم.....
بعد از حدود 1 ساعت غذای رژیمیتون آمادس
اینم عکسش :
بفرمایید:
[تصویر: غذاهای 100 کالری]

[تصویر: غذاهای 100 کالری]

میشه با دلای پاکتون واسه حل مشگلم صلوات بفرستید :
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
------------------------------------------------------------------------------------
دوره اول رژیم:4 تیرماه تا 4 شهریور
شروع مجدد:20 شهریور
وزن اولیه: 55 وزن مجدد: 52 هدف فعلی تا مهر : 50 هدف نهایی::48 Big Grin
نقل قول
 سپاس شده توسط درسا ، مورچه خانوم ، مورچه خانوم ، GaMbAlOo ، معصومه ، ماهی قرمز ، عشق احسان ، *elay*
ارسال پاسخ

تمامی اظهار نظرهای کاربران صرفا نظرات شخصی آنان بوده و تمامی مسئولیت متوجه اظهار کننده نظر می باشد.




ارسال پاسخ صفحه قبل صفحه بعد ثبت نام