سالاد رژیمی

۲۹-بهمن-۱۳۹۳, ۰۷:۳۶ عصر
ارسال: #11
RE: سالاد رژیمی
سالاد روسی کخ خیلی خشمزه است و شکل قشنگی هم داره
سیب زمینی و هویج بخار پز یا اب پز شده رو نگینی خرد کنید با خیارشور قطعه قطعه شده
برای سسش هم ماست و روغن زیتون و فلفل
تا حد امکان نمک کم مصرف بشه چون نمک باعث ورم میشه

موج بی تابی را،در قدم های پا،در وصال رویا ،گردش ماهی ها، بوسه ی ما....
نقل قول
 سپاس شده توسط mahya .kh ، مجنون لیلی
۲۶-تير-۱۳۹۵, ۰۲:۱۰ عصر
ارسال: #12
RE: سالاد رژیمی
یه سالاد تو تلگرام دیدم کدو پیاز و سیر و بخار پز میکنه بعد با بلندر مخلوط میکنه نمک و فلفل و آبلیمو هم میزنه میگه خیلی هم لاغر میکنه
نقل قول
۲۶-تير-۱۳۹۵, ۰۲:۳۶ عصر
ارسال: #13
RE: سالاد رژیمی
سالاد چغندر، تربچه و پیاز

مواد لازم برای ٤ نفر

چغندر قرمز خام ۱ عدد
ترب سیاه ۲ عدد
کاهو چند برگ
پیاز شیرین ۱ عدد
بادام یا گردوی خرد شده ۲ قاشق غذاخوری
سرکه بالزامیک ۱ قاشق غذاخوری
سرکه سیب یا سرکه ی توت فرنگی ۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به مقدار لازم

روش تهیه

زمان آماده سازی: ۲۰ دقیقه
زمان پخت: ۲ دقیقه
پیاز را پوست گرفته و حلقه حلقه کنید و آن ها را روی کاغذ جاذب قرار دهید تا آب آن ها کشیده شود و سپس رویشان نمک بپاشید. اجازه دهید ۵ دقیقه بمانند.
کاهوها را شسته و آب آن ها را بگیرید و خرد کنید. چغندر را نیز شسته و رنده کنید.
ترب سیاه ها را شسته و پوست بگیرید و آن ها را نیز حلقه حلقه کنید.
برای تهیه ی سس، سرکه ها را با روغن زیتون ترکیب کنید و سپس روی پیازها، چغندر رنده شده و ترب سیاه بریزید و مواد را مخلوط کنید.
مواد را داخل ظرف بریزید و روی آن کاهوهای خرد شده را بریزید. قبل از سرو، گردوها یا بادام ها را داخل ماهیتابه ی نچسب و بدون روغن کمی تفت دهید. به محض طلایی شدن آن ها را روی سالاد بریزید و آن را سرو کنید.
نقل قول
  • بهرام بابایی
  • گروه ژ
۳-فروردين-۱۳۹۶, ۱۲:۳۱ عصر
ارسال: #14
RE: سالاد رژیمی
کاشکی یکی تاپیک گیاه خواران رو ایجاد میکرد Sad
نقل قول
 سپاس شده توسط malihee
۱۶-آبان-۱۳۹۶, ۰۳:۲۴ عصر
ارسال: #15
       
RE: سالاد رژیمی
+سالاد آووکادو و تن ماهی
2 عدد کنسرو ماهی تن
یک عدد آووکادو رسیده
نصف فنجان کرفس خرد شده
نصف فنجان پیاز خرد شده
نصف سیب قرمز خرد شده
نصف فنجان گردو خرد شده
یک قاشق غذاخوری آب ترشی یا آب لیمو
یک قاشق چایخوری شوید خشک
نصف خردل
نصف چایخوری زیره
نمک و فلفل

++طرز تهیه شام رژیمی برای کاهش وزن
کافی است، آووکادو را خرد کرده،ماهی تن، کرفس، پیاز، سیب و گردو را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید، سپس آب ترشی یا آبلیمو، خردل، زیره و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید، این سالاد را تا یک هفته می توانید در یخچال نگهداری کنید.

+سالاد رژیمی عدس
عدس خشک : یک و یک چهارم فنجان
تخم مرغ بزرگ : 6 عدد
روغن زیتون کاملا خالص : 3 قاشق غذا خوری
سرکه انگور قرمز : 3 قاشق غذا خوری
سس خردل : یک قاشق غذا خوری
سیر خرد شده : 2 قاشق چای خوری
نمک : سه چهارم قاشق چای خوری
فلفل سیاه : سه هشتم قاشق چای خوری
فلفل دلمه ای قرمز، مکعبی شده : یک و یک چهارم فنجان
پیازچه خرد شده : یک دوم فنجان
قطعات کرفس : یک دوم فنجان
شاهی : 8 فنجان

++طرز تهیه سالاد رژیمی عدس :
عدس ها را در یک ماهی تابه متوسط قرار دهید. درون ماهی تابه آب بریزید، طوری که تا 7 سانت بالای عدس ها بیاید. آب درون ماهی تابه را به جوش بیاورید، شعله را پایین بکشید و اجازه دهید عدس ها 20 دقیقه بجوشند. عدس ها را از ماهی تابه خارج کنید و گرم نگهشان دارید. به یک ماهی تابه بزرگ با عمق 8 سانت آب اضافه کنید.
آب درون ماهی تابه را به جوش بیاورید، سپس تخم مرغ ها را اضافه کنید، و اجازه دهید 5 دقیقه و 30 ثانیه بجوشند. تخم مرغ ها را از ماهی تابه بیرون بیاورید و درون آب یخ قرار دهید، اجازه دهید 5 دقیقه درون آب یخ بمانند، سپس بیرون بیاوریدشان و پوست بکنید.
روغن زیتون، سرکه، خردل، سیر، نمک و یک چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه را در یک کاسه متوسط با هم ترکیب کنید، با یک هم زن خوب بهم بزنیدشان. 2 قاشق غذا خوری از این ترکیب را کنار بگذارید.
عدس، فلفل دلمه ای، پیاز، و کرفس را به باقی مانده ی ترکیبی که درست کردید اضافه کنید، به آرامی بهم بزنید. دو قاشقی که از ترکیب کنار گذاشتید و شاهی ها را در یک کاسه بزرگ بریزید، خوب بهم بزنید تا شاهی ها آغشته شوند. شش بشقاب آماده کنید.
در هر شش بشقاب سه چهار فنجان از ترکیب عدس و حدود یک فنجان ترکیب شاهی قرار دهید. تخم مرغ ها را از طول به دو قسمت تقسیم کنید، و در هر بشقاب قرار دهید.
باقی فلفل سیاهی که مانده را روی همه بشقاب ها بپاشید.

هراسم نیست از آدمها , خدا صبح ها , در خانه ام آواز میخواند تصویر: /images/smilies/new/lub.png
نقل قول
۱۷-آبان-۱۳۹۶, ۱۲:۵۷ عصر (آخرین تغییر در این ارسال: ۱۷-آبان-۱۳۹۶ ۱۲:۵۸ عصر توسط marcopolo.)
ارسال: #16
     
RE: سالاد رژیمی
طرز تهیه :
1 - سعی کنید از اسفناج جوان یا برگ های ریز اسفناج استفاده کنید . در صورتی که برگ اسفناج شما ریز است به صورت درسته و اگر برگ ها درشت است چند برش بزنید و در ظرفی بریزید .

2 - قارچ ها را اسلایس کرده و سیب ها را نیز به همراه پوست یا بدون پوست اسلایس کرده و روی آن ها آب لیمو بریزید تا رنگ آنها تغییر نکرده و کمی هم مزه دار شوند .

3 - اسفناج ها را همراه انار دون شده و قارچ و سیب ها مخلوط کرده و تکه های مکعبی پنیر فتا را روی سالاد بریزید .

4 - سرکه بالزامیک را به همراه روغن زیتون ، نمک و فلفل ، نعنا خشک و خامه کامل مخلوط کنید تا یک دست شود . سس را کنار سالاد یا روی آن ریخته و سرو نما

نکات :
1 - می توانید به جای سیب یا گلابی از نارنگی نیز استفاده کنید که طعمی دیگر به سالاد شما می دهد.
2 - می توانید از چند گوجه گیلاسی (چری) نیز در ترکیب استفاده کنید .

3 - اگر دوست داشته باشید مغز گردو یا دانه کاج هم در این سالاد بسیار خوشمزه می شود .
4 - به جای اسفناج از سبزی به نام راکت یا حتی برگ تربچه هم میتوانید استفاده کنید .

اپلیکشن بیکیوت (Becute) 

برای دانلود به بازار و گوگل پلی مراجعه کنید .

اپلیکشن بیکیوت ویژه آرایشگران بر روی سیب آپ قرار گرفت .

بیکیوت سامانه ارتباط آنلاین شما و آرایشگاههای زنانه است .
نقل قول
۱۷-آبان-۱۳۹۶, ۰۱:۱۷ عصر
ارسال: #17
       
RE: سالاد رژیمی
 تصویر: ./uploads/201711/post_91469_1510134423_cef7ff881b30befe98db94f017d0c4c1.attach

هراسم نیست از آدمها , خدا صبح ها , در خانه ام آواز میخواند تصویر: /images/smilies/new/lub.png
نقل قول
۲۷-آبان-۱۳۹۶, ۰۲:۳۱ عصر
ارسال: #18
       
RE: سالاد رژیمی
 تصویر: ./uploads/201711/post_91469_1511002829_ad52b88016944ffe2bbf1c96410c7508.attach

هراسم نیست از آدمها , خدا صبح ها , در خانه ام آواز میخواند تصویر: /images/smilies/new/lub.png
نقل قول
۲۷-آبان-۱۳۹۶, ۰۳:۳۳ عصر
ارسال: #19
   
RE: سالاد رژیمی
من هم از وقتی رژیم شروع کردم زدم تو کار رژیم این دستورهارو هم یا از اینستاگرام یا از سایت های دیگه پیدا میکنم میذارم .
سالاد مرغ تایلندی Thai Chicken Salad

مواد لازم
مرغ خورد شده نصف سینه
کاهو متوسط یک بوته
زنجبیل کوچک یک برش
هویج رنده شده یا پخته خورد شده 1عدد
آبلیمو 5قاشق غذاخوری
خیار خورد شده 2عدد
بادام زمینی 20گرم
روغن زیتون 3قاشق غذاخوری
سویا سس 2قاشق غذاخوری
نمک و فلفل

مرغ رو اسلایسی خورد کنید طوریکه با کمی تفت پخته بشه.مرغ رو با روغن زیتون تفت بدید،نمک و فلفل بزنید،آبلیمو،سویا سس،و زنجبیل رنده شده رو به مرغ اضافه کنید.
در ظرف سرو کاهو ،هویج و خیار رو بریزید و بعد از اینکه حرارت مرغ ها افتاد ،بهش اضافه کنید ،برای تزیین از گشنیز خورد شده،فلفل سبز یا کنجد میشه بهره جست.

خدایا شکرتتصویر: /images/smilies/new/lub.png

 
نقل قول
 سپاس شده توسط nazgol22 ، Mahtakhanum
۸-آذر-۱۳۹۶, ۱۰:۲۳ صبح (آخرین تغییر در این ارسال: ۸-آذر-۱۳۹۶ ۱۰:۳۶ صبح توسط parmin.ab.)
ارسال: #20
       
RE: سالاد رژیمی
سالاد رژیمی یونانی :

پنیر فتا : ۲۰۰ گرم معادل یک و یک چهارم پیمانه
گوجه فرنگی متوسط : ۲ عدد
خیار متوسط : ۱ عدد
فلفل دلمه کوچک : ۱ عدد
زیتون سیاه : ۲۰ عدد
جعفری خرد شده : مقداری
لیمو ترش : ۱ عدد
پیاز : ۱ عدد
روغن زیتون : ۵ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و آویشن : به مقدار دلخواه

تمام مواد گفته شده در بالا را خرد کنید. سپس روغن زیتون و نمک و فلفل و آب لیمو ترش را با هم مخلوط کرده، روی مواد بریزید. به همین سادگی


سالاد اسفناج و کدو حلوایی :

کدو حلوایی ۵۰۰ گرم
نمک و فلفل و دارچین
بی بی اسفناج ۱۵۰ گرم
سیب یا گلابی ۱ عدد
فیله بوقلمون ۵۰۰  گرم
انار ۲/۱ پیمانه
گردو ۲/۱ پیمانه
پنیر ۵۰ گرم

 ترکیبات سس سالاد

سرکه سیب ۲ قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری
روغن کنجد ۱ قاشق غذاخوری
عسل ۱ قاشق غذاخوری
سس سویا ۱قاشق غذاخوری
کنجد ۱ قاشق چایخوری
سیر له شده ۱ حبه
نمک و فلفل

ابتدا فر را از قبل با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت گرم کنید . سپس کدو حلوایی را شسته و پوست آن را بکنید ، می توانید آن را به صورت مربعی یا به صورت حلقه ای و یا به صورت رشته ای خرد کنید .
یک کاغذ روغنی کف سینی فر پهن کنید و کدوهای خرد شده را روی آن بریزید . کمی نمک ، فلفل و دارچین به آن اضافه کنید و مقدار کمی روغن زیتون روی آن اسپری کنید . سپس اجازه دهید تا کدوها بپزند . ۱۰ دقیقه زمان برای پخت کدوها کافی می باشد . کدو ها را در حدی بپزید تا نرم شوند .

پوست فیله بوقلمون را از آن جدا کنید سپس آن را خرد کنید و بهمراه کمی نمک و فلفل و مقداری روغن سرخ کنید.
در این مدت سیب یا گلابی را نیز مطابق سلیقه خود خرد کنید و یا آن را به حالت رشته رشته درست کنید . انار را پوست بکنید و به اندازه ۲/۱ پیمانه از آن را بردارید . گردو را کمی ریز کنید . سپس یک ظرف بزرگ برداشته و اسفناج را بهمراه همه این مواد داخل آن بریزید .
کدوهای پخته شده و بوقلمون سرخ شده را به بقیه مواد اضافه کنید و در آخر پنیر را روی آن بریزید .
برای تهیه سس این سالاد اسفناج و کدو حلوایی یک کاسه کوچک بردارید و سرکه سیب ، روغن زیتون ، عسل یا استویا ( می توانید از شکر هم استفاده کنید اما برای سلامتی بهتر است از شیرین کننده های طبیعی مثل عسل یا استویا استفاده شود ) ، روغن کنجد ، سس سویا ، کنجد ، سیر له شده و کمی نمک و فلفل را با هم خوب مخلوط کنید و سپس روی سالاد بریزید و تمام مواد را با هم مخلوط کنید تا مواد طعم یکدیگر را بگیرند . سالاد رژیمی اسفناج و کدو حلوایی شما آماده است 

تصویر: ./uploads/201711/post_91469_1511938915_c9d8a84ba6531f2d5aabca02afbdc524.attach

هراسم نیست از آدمها , خدا صبح ها , در خانه ام آواز میخواند تصویر: /images/smilies/new/lub.png
نقل قول
ارسال پاسخ

تمامی اظهار نظرهای کاربران صرفا نظرات شخصی آنان بوده و تمامی مسئولیت متوجه اظهار کننده نظر می باشد.




ارسال پاسخ صفحه قبل صفحه بعد ثبت نام