به نوعروس خوش آمدید


نوعروس اولین و بزرگترین انجمن مخصوص عروس خانم های جوان است که امکان تبادل نظر در مورد مسائل مختلف را فراهم می کند


در صورتی که شهر شما جزو این دسته ها نیست سایر را انتخاب نمایید


    
    سفر و ماه عسلسفر و ماه عسل
  • مگا منو
  • جهيزيهجهيزيه
  • مگا منو
  • سفره عقدسفره عقد
  • مگا منو
  • زیبایی و سلامتیزیبایی و سلامتی
  • مگا منو
  • تشريفاتتشريفات
  • مگا منو
  • تالار عروسیتالار عروسی
  • مگا منو
  • گل فروشیگل فروشی
  • مگا منو
  • مزون عروسمزون عروس
  • مگا منو
  • آتليه عکسآتليه عکس
  • مگا منو
  • آرايشگاه عروسآرايشگاه عروس
  • مگا منو
  • تصاویر آتلیه اخوان
  • مرکز زیبایی مدیس
  • آتلیه سعید عرب
  • تشريفات کلاسيک
ارسال پاسخ 
راهنمایی برای لاغر و کوچک کردن شکم
۷-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۱۰:۵۸ صبح
ارسال: #11
RE: کوچک کردن شکم
(۶-فروردين-۱۳۹۱ ۰۸:۲۱ صبح)بهاردخت نوشته است:  تجربیات مفیدتون رو در اختیار هم بگذاریدBig Grin

اگر راهی غیر از دراز نشست Huh هست میشه به منم بگید؟
من مشکل کمر دارم نمیتونم درازنشست برمSad

من هم دیسکمو عمل کردم و اکثر اوقات کمرم درد خفیفی داره با این وجود دراز نشست میزنم ولی کامل بلند نمیشم نصفه میام و برمیگردم همین هم تاثیر داره چون قشنگ حس میکنم به شکمم فشار میاد.اولاش کامل میزدم داغون میشدم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
 سپاس شده توسط بهاردخت
۷-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۰۶:۱۲ عصر
ارسال: #12
 
RE: کوچک کردن شکم
(۵-ارديبهشت-۱۳۹۱ ۰۹:۰۸ عصر)مدوسا نوشته است:  من يه كوچولو شكم دارم ميخوام تا شهريور ابش كنم حس ميكنم دارم چاق ميشم
به نظرتون قرصاي لاغري عوارض دارن ؟؟؟؟
حتي قرصاي كاهش اشتها كه گياهي هستن؟؟؟

خواهر 20 ساله ی دوست من در اثر خوردن همین قرصها دچار حمله قلبی شد و فوت شدCrying
وای خداااااااا یادم افتاددددددددد

تو رو خدا با ورزش لاغر کنید نه قرص

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
 سپاس شده توسط یاسی ، الیناز ، سپیده صبح ، pishi_gogoli ، tarlan 66 ، Baby jon ، mahsa 60 ، فیونا عشق شرک
۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۰۸:۲۶ صبح (آخرین تغییر در این ارسال: ۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱ ۰۸:۲۷ صبح توسط mary tala.)
ارسال: #13
RE: کوچک کردن شکم
بچه ها چای سبز بخورید

دراز نشست شکمو کوچیک نمی کنه فقط ماهیچه های شکمو قوی می کنه و باعث می شه شکم خوش فرم بشه

روزی 30 دقیقه پیاده روی تند که سعی کنید شکم بکشید داخل خیلی عالیه

در ضمن برای خوش فرم شدن بدن هیچی مثل شنا کردن نیست
بچه ها از این قرصای لاغری به هیچ وجه استفاده نکنید

تو بیشتر اونا شیشه یا کراک هستش

https://www.samandehi.com/iraniwedding?ref=hl

عروسی به سبک ایرانی
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
 سپاس شده توسط یاسی ، *mary ، nazgol22 ، شکوفه0
۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۰۸:۲۹ صبح
ارسال: #14
RE: کوچک کردن شکم
من روزی دو لیوان چای سبز میخورم کــــــــــــــــافیه؟
ولی خیلی مزه ش افتضاحه

خدایا شکرتShy
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۰۸:۳۲ صبح
ارسال: #15
RE: کوچک کردن شکم
آره خیلی خوبه البته باید تو خوردن بقیه چیزا هم اعتدالو رعایت کنی و پیاده روی رو هم فراموش نکن
در ضمن زیتون خیلی خوبه

https://www.samandehi.com/iraniwedding?ref=hl

عروسی به سبک ایرانی
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
 سپاس شده توسط nana
۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ صبح
ارسال: #16
RE: کوچک کردن شکم
متاسفانه من از زیتون متنفرم واقعا از طعمش بدم میاد ولی مجبوری روغن زیتون بی بو رو میخورم ولی خود زیتونو اصلا نمیتونم تحمل کنم

خدایا شکرتShy
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۱۰:۲۸ صبح
ارسال: #17
RE: کوچک کردن شکم
قبل هر چیز باید رژیم بگیریم و به وزن ایده آل برسیم بعدش با ورزش شمکو صاف کنیم Angel
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
 سپاس شده توسط mary goli ، m.r
۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۱۲:۲۹ عصر (آخرین تغییر در این ارسال: ۱۲-ارديبهشت-۱۳۹۱ ۱۲:۳۳ عصر توسط newone.)
ارسال: #18
RE: کوچک کردن شکم
تمام این حرفها درست ولی هیچ چیز مثل دراز نشست شکمو آب نمی کنه
(۵-ارديبهشت-۱۳۹۱ ۰۹:۰۸ عصر)مدوسا نوشته است:  من يه كوچولو شكم دارم ميخوام تا شهريور ابش كنم حس ميكنم دارم چاق ميشم
به نظرتون قرصاي لاغري عوارض دارن ؟؟؟؟
حتي قرصاي كاهش اشتها كه گياهي هستن؟؟؟

من از این قرص ها استفاده کردم .. خودمو کشتم .. 5 کیلو بیشتر کم نکردم بیشتر هم نمیشه کم کرد دروغ میگن تا 10 کیلو ... عوارضش الان که نه ولی بعدا خودشونو نشون میدن .. البته 1 دورش بعید عوارض زیاد داشته باشه ... الانم دارم ورزش میکنم ... ولی هنوز چند کیلو دیگه باید وزن کم کنم که دیگه اعصاب و روانم به هم ریخته Dodgy
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
۲۱-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۰۸:۳۹ عصر
ارسال: #19
RE: کوچک کردن شکم
چربی های زائد شکم را چگونه از بین ببریم؟

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است. ورزش نکردن مرتب و روزانه، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود؛ دراین صورت عضلات شکم، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود.
به علاوه، تجمع چربی درمنطقه شکم، به خصوص در خانم ها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.
● برای از بین بردن چربی های اضافی شکم چه کنیم؟

این بافت چربی، برای بدن یک انبار انرژی است و بدن مازاد نیاز خود را در آن ذخیره کرده، در مواقع نیاز، از آن برداشت می کند. پس باید کاری کرد که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود.
دریافت کالری کمتر و ورزش کردن، راه رسیدن به این مقصود است. البته اکنون با روش های دیگری مثل جراحی نیز، این چربی ها را بر می دارند. ولی اگر بتوانیم با ورزش، که سلامت عمومی بدن را به دنبال دارد، آن را از بین ببریم، مسلما به جراحی نیازی نخواهد بود.
ادعا می شود که کمربندهای شوک دهنده که Electronic abdominal exercise belt گفته می شود، با وارد کردن جریان های الکتریکی به چربی شکم موجب تجزیه آنها و قوی شدن عضلات شکم می گردد. در صورتی که تنها جریان هایی با قدرت ایمپالس های مغز، موجب انقباض عضلات می شود و اگر چنین جریانی با این کمربند وارد شکم شود، موجب یک انقباض دردناک خواهد شد.
البته استفاده از وسایل ورزشی که موجب انقباض عضلات شکم شود، مفید است؛ اما ورزش کردن به تنهایی کافی نخواهد بود، چرا که کالری اضافی باز هم در شکم یا باسن ذخیره می شود. پس باید از خوردن شیرینی های خامه ای، تنقلات چرب مثل چیپس، غذاهای پُر روغن و نان و برنج زیاد از حد پرهیز کرد.
● یک ورزش مفید:

درازونشست از راحت ترین و مؤثرترین ورزش ها برای برطرف کردن چربی شکم است. با فشار زیادی که به عضلات شکم وارد می شد، این عضلات قوی شده و شکم به حالت اولیه باز می گردد. مدت ورزش چند روز یا چند هفته نیست، بلکه باید آن را مداوم انجام داد.
تمرینات ورزشی در صورتی که به درستی انجام نگیرند، به کمر شما آسیب می رسانند.
▪ طریقه درست انجام دراز و نشست:

به پشت روی زمین نسبتاً نرمی بخوابید. پاها را خم کنید تا کف پایتان روی زمین قرار بگیرد، دستانتان را به روی سینه قرار دهید. ابتدا سر را بلند کرده و سپس شانه ها را به آرامی ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر بالا بیاورید و دوباره بخوابید. بلند شدن بیش از این مقدار عضلات پای شما را به کار می گیرد. ده مرتبه پشت سر هم، این کار را انجام دهید. چند ثانیه استراحت کنید و ده مرتبه بعدی را انجام دهید. در ابتدا لازم نیست زیاد به خودتان فشار بیاورید، زمانی که احساس کردید، عضلات شکم شما قوی تر شده اند، جسم سنگینی را در هنگام دراز و نشست در دست، روی سینه بگیرید تا فشار بیشتری به عضلات شکم وارد شود.
▪ ورزش های تکمیلی دیگری که می توانید برای متناسب شدن شکم انجام دهید درذیل ارائه شده است:

۱) روی زمین بنشینید. کف دست ها را در طرفین بدن، روی زمین بگذارید و زانوها را خم کنید. در این حال با باسن خود جابجا شده، به جلو بروید و در حقیقت، سر بخورید. می توانید با دست هایتان، مچ پاها را بگیرید.
۲) بایستید و دست ها را به طرف جلو دراز کنید و در مقابل روی خود به لبه یک صندلی تکیه دهید. حالا به تدریج و خیلی آهسته زانوها را خم کنید تا به صورت نشسته در آیید، سپس به آهستگی بلند شده و بایستید. این عمل را ۵ تا ۱۰ بار تکرار کنید.
۳) به پشت روی زمین طاق باز بخوابید. دست ها را باز کرده در طرف راست و چپ روی زمین دراز کنید. حالا زانوها را خم کنید و همانطور که به هم چسبیده اند، با هم اول به طرف راست زانوها تا نزدیک زمین بیاورید، سپس به همین شکل به طرف چپ تا نزدیکی زمین حرکت دهید. این عمل را ۱۰-۱۵ بار تکرار کنید.
۴) چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید. یک پای خود را مستقیما بلند کرده در هوا نگاه دارید و از یک تا ۵ بشمارید. سپس به حال اول بازگردید و از ۱ تا ۵ بشمارید. اکنون پای دیگرتان را به همین صورت حرکت دهید و بشمارید. این عمل را چند بار تکرار کنید.
۵) به روی شکم، روی زمین بخوابید. چانه خود را روی هر دو دست خود قرار دهید. در حالیکه پاها را کشیده و دراز نگه داشته اید، یک پا را تا آنجا که می توانید بالا بیاورید و در آن حالت نگهدارید. از یک تا ۵ بشمارید و سپس پا را پایین بیاورید.
حالا این عمل را با پای دیگرتان انجام دهید.
۶) به پشت روی زمین بخوابید. دست هایتان را از پشت، زیر کمرتان قرار دهید.سپس به آرامی تنه خود را از زمین بلند کنید، طوریکه آرنج و ساعد شما روی زمین، به عنوان یک تکیه گاه قرار گیرند. سپس هر دو پایتان را از زمین بلند کنید و به صورت صاف (خم نشوند) در هوا نگه دارید. یکی از پاها را از زانو خم کنید تا بین ران و ساق پا، زاویه ی ۹۰ درجه به وجود آید.
از یک تا ۵ بشمارید و سپس این پا را در هوا صاف کنید و پای دیگر خود را از زانو خم کنید، یعنی یک در میان پاهای خود را خم کنید.
می توانید از این ورزش ها و ورزش های قبلی که در مطلب "درمان چاقی موضعی ۳" آمده، یک پرینت تهیه کنید و هر روز با نگاه کردن به آن، ورزش ها را انجام دهید. — با Larisa Fardvar‏ و Parisa Fardvar‏‏

فروشگاه تم تولد آوای شادی ،برگزاری جشنی متفاوت مطابق با سلیقه شما
سایت نوزاد، جشن تولد کودک،فروشگاه تم تولد آوای،شادی
انواع سفارشات برای جشن سیسمونی،دندانی فارغالتحصیلی،و سالگرد ازدواج پذیرفته میشود
مشاهده سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
 سپاس شده توسط نهال ، Fatima H ، 2015
۳۱-ارديبهشت-۱۳۹۱, ۰۹:۱۱ صبح
ارسال: #20
روش ساده برای کوچک کردن شکم
عجیب نیست که شکمتان را نتوانید ببینید؟ در اینجا 10 روش ساده برای مسطح کردن شکمتان ،به شما توصیه شده است.
برای مسطح کردن شکمتان از نکات ساده ای که می توانید آنها را در زندگی روزمره تان بگنجانید گرفته تا انجام ورزشهایی در منزل،به شما توصیه شده است
این ده پیشنهاد را دنبال کنید و شکمتان را تخت و مسطح ببینید:

1. یک کاسه تمشک بخورید:
فیبر موجود در تمشک از یبوست که باعث بزرگ شدن شکمتان مانند یک بالون می شود جلوگیری میکند .

2. مقدار زیادی آب بنوشید:
آب فقط حجم معده را پر کرده و عاری از کالری است همچنین باعث می شود سوخت و ساز بدنتان در حرکت باشد.

3. نوشابه را از قلم بیندازید:
مطمئنا نوشابه چاق کننده نیست اما مملو از کالری است.نوشابه همچنین سطح کورتیزول( هورمون استرس که به ذخیره شدن چربی در شکمتان کمک می کند) را بالا می برد.

4. صاف بنشینید:
قوز کردن به سمت جلو باعث بزرگ به نظر رسیدن شکمتان می شود.برای اینکه لاغر شوید ماهیچه های شکمتان را سفت و محکم کنید،شانه هایتان را به عقب ببرید،بدن خود را به سمت بالا بکشید،و پشتتان را برخلاف صندلی به سمت عقب پایین بیاورید.

5. باغبانی کنید:
خم شدن،بلند شدن،چرخیدن به شکل دادن کمرتان کمک کرده و در ساعت 350 کالری می سوزانید.

6. رانهایتان را تکان دهید:
تکان دادن رانها به اندازه باغبانی و درخت کاری کردن کالری می سوزاند.

7. روی چمن زمین گلف تمرین کنید:
کندن گودالی برای توپهای گلف برای شما مانند یک پیاده روی می ماند.توپ را محکم بزنید و شکمتان را سفت کنید.

8. پاهایتان را بلند کنید:
عضله های قسمت بالای شکمتان را با بالا آوردن پاهایتان از سطح زمین منقبض کنید.به پشت دراز بکشید و پاهایتان را روی صندلی یا تخت تکیه دهید.آرام بچرخید،سر و شانه هایتان را بالا ببرید و پشتتان را از سطح زمین بالا بگیرید سپس آرام پایین بیاورید.این کار را 10 تا 12 بار 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

9. حالا عکس حالت قبلی را انجام دهید:
برای کوچک کردن شکمتان از زوایای مختلف،روی زمین به پهلو دراز بکشید و روی بازوهایتان تکیه کنید، پا بزنید(نرمش دوچرخه) و پاها و زانوهایتان را به صورت 90 درجه خم کنید.ماهیچه های شکمتان را منقبض کنید و پشتتان را روی زمین فشار دهید،رانهایتان را تا 2 الی 4 اینچ از سطح زمین بالا ببرید.چند لحظه مکث کنید سپس پاهایتان را پایین بیاورید.این نرمش را 10 الی 12 بار به مدت 2 یا 3 بار در هفته انجام دهید.

10. عمل انقباض را قطع کنید:
برای اینکه ماهیچه های قمست کمرتان هم کوچک شود به پشت دراز بکشید در حالی که زانوهایتان را خم کرده اید و پایتان روی زمین است.قوزک پای راستتان را روی زانوی چپتان قرار دهید و دستتان را پشت سرتان،و آرنجتان به بیرون می آید.سر و کمرتان را بالا بگیرید،بچرخید و شانه چتان را به سمت زانوی راستتان بیاورید.چند لحظه مکث کنید سپس به آرامی پایین بیاورید.این حرکت را 10 الی 12 بار تکرار کنید سپس با طرف بعدیتان این حرکت را امتحان کنید.این حرکت را 2 الی 3 بار در هفته انجام دهید.

Big Grin خوشحال و شاد و خندونم قدر دنیا را میدانم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در پاسخ
 سپاس شده توسط marziye1987 ، kosar ، نیلگون ، رهاا ، kimiasokoot ، فرفری ، مهستی ، zoho1381 ، حباب ، sevdayi ، mahboobe ، mahnaz110 ، banoo ، نیازز ، joojoo2000 ، نقشینه ، مینا75
ارسال پاسخ